پاسخ روابط عمومی آتا به پیگیری های «کن نیوز»

  • توسط
  • ۲۶ روز پیش
  • 0

دو روز پیش خبری مبنی بر فرود هواپیمای مشهد به دزفول هواپیمایی آتا در فرودگاه اهواز به زمین نشست که موجب بروز اعتراض بسیاری از مسافران این پرواز شد تا جایی که این مسافران به نشانه اعتراضی ساعتی نیز از هواپیما خارج نشده و منتظر پاسخ مسئولان بودند.
همان روز فرهاد جاموسی نماینده فرماندار درفول در امور فرودگاه نیز اعلام کرده بود فرودگاه دزفول آمادگی انجام این پرواز را داشته و از این بابت هیچگونه مشکلی نبوده است.
به گفته جاموسی تعییر یکباره مسیر پرواز از سوی شرکت هواپیمایی بوده و علت آن نیز مشخص نشده است. پیگیری های «کن نیوز» موجب شد تا روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا در این رابطه جوابیه ای را منتشر کند که در ادامه می خوانید:
«بدینوسیله شرکت هواپیمایی آتا مراتب عذرخواهی صمیمانه خود را از بروز مشکل غیرقابل پیش بینی در پرواز مورخه ۲۸ خردادماه، مسیر مشهد-دزفول- مشهد اعلام می دارد.
این اطمینان به مسافرین محترم و مردم شریف دزفول داده می شود که این مشکلات در آینده نزدیک به طور کامل مرتفع خواهد شد».
روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *